2017-02-15

Szeretetben élni...

Látod, milyen csodás szeretetben élni,
egymást átölelve szép szívet cserélni?

Közösen álmodni, aztán visszavágyni,
nap, mint nap a létben örömöt találni.
Nem kell megharcolni ezért a csodáért,
csupán szeretni kell, példának okáért,
és ha a sok ember végre felébredne,
lelkükben szeretet és jóság élhetne!
Aranyosi Ervin: Szeretetben élni

Maggi Co's Village : Atelier de muñecas mintához xJudesign fonalakat válogattam, az elkészült hímzés egy varródobozkára került.

17 megjegyzés:

  1. Rita! Annyira szeretem a bejegyzéseidet,hímzéseid, idézeteid, a rendezettséged, harmóniád ,inspirálóan hat rám: köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szeretetbe, szeretettel jöttem néztem, olvastam és rácsodálkoztam a bejegyzésedre. Minden nagyon tetszik de, azt a pici spulnit mivel festetted be? :)

    VálaszTörlés
  3. Remekmű! Fantasztikus! Köszönöm, hogy mindezt megosztod és továbbadod az élményt!

    VálaszTörlés
  4. De rég olvastam/hallottam ezt az Aranyosi Ervin verset, köszi, hogy ide írtad ❤
    Nagyon egyben van ez a dobozka, Rita ❤
    Egyébként is dobozmániás vagyok, de ez most valahogy olyan különleges lett 😊
    Örülök nagyon, hogy tudtál válogatni a fonalaim közül 😊😊😊
    Puszillak

    VálaszTörlés
  5. Great pictures! I love the stitching on the box. Sunny Greetings from New Orleans , Alice

    VálaszTörlés
  6. Olyan gyönyörű ez a vers!!! Nagyon szépen köszönök mindent!!!💕
    A doboz valóban különleges lett..:o))) Telve sok-sok szeretettel!!!

    VálaszTörlés
  7. Pero que bonito, que preciosidad, me encanta.
    Saludos.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a vers, nagyon szép a varródoboz....illenek egymáshoz! :)

    VálaszTörlés
  9. Milyen kis mozgalmas, színes minta! Tetszik, ahogy a dobozka is:-)

    VálaszTörlés
  10. Szép, kerek egész :-) a vers és a doboz , minta, színek -- teljes összhang !

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jók a színek, és aranyos a minta is. Nagyon szép lett! Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés