2017-04-10

Teraszon


A teraszpárkányra szerelt ládákba idén színes árvácskákat ültettem.  Ma reggel láttam,  hogy valahogy egy kis világoslila ibolya is megjelent valahonnan. A sötétlila ibolya 2012-ben kötözött hozzánk :).
Felállítottuk az asztal és a székeket... az Esztertől kapott hímzést tartó kis zsákocska is kilátogatott a teraszra. Megmutatom mit rejt mostanában :)

Fonalakat és fonaltartót Jucustól  és persze hímzéseket :).

Elkezdtem hímezni  SubRosa: Easter Blessings mintáját, és 
befejeztem SubRosa:Easter Egg hímzését . Egy véletlen folytán jött egy ötlet...

Nagyon tetszik ez a fehér tulis minta... lehet, hogy fog születni egy ilyen ovális keretben lévő kép is majd.
A Facebookon láttam két ajánlást, amit tovább ajánlanék Nektek.
Julianna olvasta Viktor E. Frankl: …mégis mondj igent az életre! könyvét. Először csak rákerestem, majd beleolvastam ITT Még a könyv felénél járok, de érdekes és elgondolkodtató ...

A másik ajánlat filmként jelent meg.Leckék az életről Jack Lemmon utolsó filmje, mely Mitch Albom:Keddi beszélgetések életről és halálról regényéből készült.
".. Az élet kezdetén, csecsemőkorunkban mások segítségére van szükségünk, hogy életben maradjunk, igaz? És az élet végén...ismét mások segítségére van szükségünk, hogy életben maradjunk, igaz? … De elárulom neked a nagy titkot: a kettő között is mindvégig szükségünk van másokra… Szeretet nélkül szárnyaszegett madarak vagyunk."
"Ha valaki egy varázspálcával adna Önnek egy napot, 24 órát tökéletes egészségben, hogyan töltené el ?"

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek az árvácskáid!!! ♥
    Nagyon aranyos a hímzést tartó zsákocskád és a benne rejlő dolgok pedig igazi kincsek!!!♥
    Nagyon tetszik az idézet! Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  2. Que bonita labore y que preciosas fotos, me encantan los pensamientos, besos

    VálaszTörlés
  3. Szépek a virágaid, tavaszt csempésztél az első emeletre. Tényleg jó lesz a fehér tulipán minta az ovális keretben.

    VálaszTörlés
  4. Szépek a virágok, a zsákocska. Jó öltögetést :)

    VálaszTörlés